.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای

آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای نامرغوب و با کیفیت پائین به مردم عرضه می‌شود و گرانی های کالا و اخیرا هم گرانی نان دل مردم را به درد و رنج آورده است. 

آیت الله طبرسی افزود : مردم می‌گویند حالا که از ما در انتخابات رای گرفتید و بعد از سفر رئیس جمهوری آمدید نان را گران کردید.

وی با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای مسئله نان یک مساله جدی است گفت : مردم این استان از افزایش ناگهانی نرخ نان واقعا گله مند هستند و خواستار تجدیدنظر در قیمت نان هستند.

وی اظهار داشت : من یقین دارم مسئولان نظام به فکر هستند و من از رئیس جمهوری محبوب ایران می‌خواهم به مساله نان در کشور بیشتر توجه کند.

طبرسی، ضمن تبریک به منتخبان شوراهای دوره سوم به آنان متذکر شد اعضای شوراها باید هماهنگ و یکدل برای مشکلات مردم تلاش کنند.

امام جمعه مرکز استان در پایان نیز با اشاره به رکود بازار برنج در استان، از مسئولان بخش کشاورزی خواست تا سریعا نسبت به حل این مشکل تلاش نمایند تا زحمات کشاورزان به هدر نرود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.